• Gratis verzending binnen Nederland & Belgie
  • Snelle levering binnen 1-3 werkdagen
  • Niet tevreden? Geld terug ook op SALE!
  • Kies zelf uw aflevermoment & ophaallocatie

Vragen over het bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt gemakkelijk & snel een bestelling bij onze webshop plaatsen. U gaat naar de pagina van het gewenste artikel, kiest uw maat en klikt op de button “in winkelwagen”. Nadat u dit heeft gedaan komt u op een volgende pagina en kunt u uw gegevens invullen. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op te sturen op het door u ingevulde adres. Op deze pagina kunt u ook kiezen wanneer u het pakket geleverd wilt hebben, of dat u het juist bij een afhaalpunt zelf wilt ophalen.

 

Verder kiest u hier de gewenste betaalmethode die u wilt gebruiken om de bestelling te plaatsen. Meer informatie over de betaalmethodes kunt u vinden bij de sectie Betaling bij de klantenservice pagina.

 

Wanneer de betaling succesvol is afgerond, krijgt u hierover een bevestigingsmail. Wanneer wij het pakket vervolgens hebben verstuurd, zult u hierover ook een email ontvangen met daarin de Track&trace gegevens van PostNL. 

Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?

Helaas, komt het soms voor dat een artikel gelijktijdig dubbel is verkocht. Dit is erg vervelend maar kan helaas voorkomen. Uiteraard proberen wij er alles aan om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn door het paar alsnog te leveren of te kijken voor een eventueel alternatief.

Staat uw vraag er niet bij?

Uiteraard staan wij u ook graag telefonisch te woord.

Vragen over de schoenen
035 621 4050

Vragen over de herenkleding
030 242 2986

Webshop bestellingen
0346 244 095