• Gratis verzending & retour binnen Nederland
  • Kies voor Achteraf betalen met Afterpay
  • Voor 23:59 besteld, morgenavond in huis!
  • Niet tevreden? Geld terug ook op SALE!

Vragen over het bezorgen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij verzenden uw bestelling binnen 1 werkdag* na de besteldatum. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert PostNL of Trunkrs uw bestelling af op het door u opgegeven afleveradres. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.
Zijn er kosten verbonden aan het versturen van mijn bestelling?
Voor het verzenden van uw bestelde artikelen binnen Nederland & België brengen wij geen verzendkosten in rekening, wanneer het bestelde artikel uiteindelijk niet bevalt, kunt u deze terugsturen. De kosten van het retoursturen zijn wel voor rekening van de klant.
Ontvang ik een bevestiging wanneer mijn pakket is verstuurd?

U ontvangt van ons twee e-mails met betrekking tot uw bestelling, waardoor het zeer belangrijk is dat u het juiste e-mailadres opgeeft. De eerste e-mail bevat uw orderbevestiging, waarin de bestelprocedure wordt bevestigd en de ontvangst van uw order. De tweede e-mail is de bevestiging van uw betaling. Wanneer uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail met de Track & Trace code, zodat u het pakket kunt volgen. 

 

Let op: deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs. Wij adviseren u deze te bewaren en/of uit te printen.

Wie bezorgt mijn bestelling?
PostNL bezorgt uw bestelling op het door u opgegeven afleveradres. Aangezien PostNL het grootste netwerk voor brieven, pakketten en e-commerce in de Benelux bezit, zijn wij bijna altijd verzekerd van een snelle, gemakkelijke en correcte levering van uw bestelling. Bij het afleveren van uw bestelling dient u te tekenen voor ontvangst, zodat de juiste persoon de bestelling ontvangt. De bestelling mag helaas niet worden aangenomen door buren. Indien u niet thuis aanwezig bent om de bestelling in ontvangst te nemen, biedt PostNL het pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aan. Wanneer het pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, kunt u de bestelling ophalen in het dichtstbijzijnde postkantoor.
Is het mogelijk om een gewenste leverdatum te kiezen?
Het is mogelijk om tijdens de bestelfase een gewenste leverdatum te kiezen. Wij zullen er dan voor zorgen dat dit ook op de juiste dag wordt geleverd.
Kan ik mijn bestelling op een afleveradres laten bezorgen?
Tijdens het bestelproces is het mogelijk om een ander adres op te geven als afleveradres. Zo kunt u het pakket bijvoorbeeld ook op uw werk laten leveren.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

 


CHAT

U kunt een nieuwe chat starten door op de blauwe chat-knop te klikken.

E-MAIL

webshop@eleganza.nl

TELEFOON

0346 244 095