• Gratis verzending & retour binnen Nederland
  • Kies voor Achteraf betalen met Afterpay
  • Voor 23:59 besteld, morgenavond in huis!
  • Niet tevreden? Geld terug ook op SALE!

Vragen over het ruilen & retourneren

 

Kan ik mijn bestelling gratis retourneren?

Ja, u kunt het artikel gratis retourneren.

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u dit binnen 14 dagen na leverdatum retourneren. Het retourformulier ontvangt u bij uw bestelling en kan indien gewenst gebruikt worden. Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven of u het betaalde bedrag terugbetaald wilt krijgen. Op het retourformulier vindt u alle benodigde informatie dat u kunt gebruiken om het artikel terug te sturen.

 

Via www.retourneren.nl/eleganza kunt u uw retourzending aanmelden, dit spreekt redelijk voor zich. Uiteindelijk kunt u zelf de gewenste koeriersdienst kiezen. U ontvangt via deze website een verzendlabel, welke u op de doos mag plakken. Via de website kunnen zowel wij als uzelf het pakket in de gaten houden.

 

Wanneer u uw bestelling retour stuurt of heeft aangegeven deze retour te sturen, ontvangt u het bedrag zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 kalenderdagen op uw rekening teruggestort. Wij kunnen het bedrag alleen terugstorten wanneer uw pakket bij ons retour is gekomen, of wanneer u kunt aantonen dat u het pakket naar ons retour heeft gestuurd. 

 

Wanneer uw bestelling beschadigd retour komt, kunnen wij helaas niet het gehele bedrag retourstorten. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar webshop@eleganza.nl 

 

Mocht u het pakket zelf retour aan willen melden, mag dit naar onderstaand retouradres:
ELEFAC
Groenekanseweg 10
3737AG Groenekan

 

 

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Mocht het artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u dit binnen 14 dagen na leverdatum ruilen. 
Wij verzoeken u het retourformulier dat bijgevoegd is bij uw bestelling, ingevuld bij de retourzending te voegen en duidelijk aan te geven dat u het artikel wilt ruilen. 
Noteer het artikelnummer van het artikel dat u wilt ontvangen en de schoenmaat indien van toepassing.

 

Via www.retourneren.nl/eleganza kunt u uw retourzending aanmelden, dit spreekt redelijk voor zich. Uiteindelijk kunt u zelf de gewenste koeriersdienst kiezen. U ontvangt via deze website een verzendlabel, welke u op de doos mag plakken. Via de website kunnen zowel wij als uzelf het pakket in de gaten houden.

Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?

Bestellingen worden bij ons kosteloos verzonden, mocht u ontevreden zijn dan kunt u het pakket altijd retourneren, wij bieden tijdelijk gratis retourneren aan.
Via www.retourneren.nl/eleganza kunt u uw retour aanmelden.

Kan ik ook afgeprijsde artikelen ruilen of retourneren?
Ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing en dus kunt u deze naar ons retour sturen of ruilen. Voor alle pakketen geldt dat de kosten van de retourzending voor de klant zijn.
Binnen hoeveel dagen kan ik een product omruilen of retourneren?
U heeft 14 dagen de tijd na leverdatum om te retourneren of om te ruilen.
Hoe verloopt een terugbetaling?
Wanneer wij het bedrag terugbetalen, doen wij dit altijd op de wijze waarmee de bestelling ook is betaald. Heeft u via I-deal betaald, wordt het bedrag retour gestort op uw bankrekening, heeft u via Creditcard betaald, wordt het bedrag als refund weer retour gestort op uw creditcard account, heeft u via PayPal betaald, wordt het bedrag weer retour gestort naar de PayPal rekening, en heeft u gekozen voor Klarna, dan zal de factuur ongedaan worden gemaakt.

Staat uw vraag er niet bij?

Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

 


CHAT

U kunt een nieuwe chat starten door op de blauwe chat-knop te klikken.

E-MAIL

webshop@eleganza.nl

TELEFOON

0346 244 095