• Gratis verzending binnen Nederland & Belgie
  • Snelle levering binnen 1-3 werkdagen
  • Mogelijkheid voor SameDay Delivery van PostNL
  • Kies zelf uw aflevermoment & ophaallocatie

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt gemakkelijk & snel een bestelling bij onze webshop plaatsen. U gaat naar de pagina van het gewenste artikel, kiest uw maat en klikt op de button “in winkelwagen”. Nadat u dit heeft gedaan komt u op een volgende pagina en kunt u uw gegevens invullen. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op te sturen op het door u ingevulde adres. Op deze pagina kunt u ook kiezen wanneer u het pakket geleverd wilt hebben, of dat u het juist bij een afhaalpunt zelf wilt ophalen.

Verder kiest u hier de gewenste betaalmethode die u wilt gebruiken om de bestelling te plaatsen. Meer informatie over de betaalmethodes kunt u vinden bij de sectie Betaling bij de klantenservice pagina.

Wanneer de betaling succesvol is afgerond, krijgt u hierover een bevestigingsmail. Wanneer wij het pakket vervolgens hebben verstuurd, zult u hierover ook een email ontvangen met daarin de Track&trace gegevens van PostNL. 

Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?

Helaas, komt het soms voor dat een artikel gelijktijdig dubbel is verkocht. Dit is erg vervelend maar kan helaas voorkomen. Uiteraard proberen wij er alles aan om u toch zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn door het paar alsnog te leveren of te kijken voor een eventueel alternatief.

Welke betaalmethodes zijn er beschikbaar?
U kunt bij onze webshop met de volgende betaalmethodes betalen: I-deal , creditcard, PayPal, Bankcontact/MisterCash, GiroPay en Sofort Banking. Ook kunt u ervoor kiezen om de bestelling na ontvangst pas te betalen. Dit kan via Klarna achteraf betalen. Uw betaling wordt verwerkt via het platform van MultiSafePay.
Wat is MultiSafePay?
Multisafepay is een veilig en betrouwbaar Payment Service Provider die de betaling van u naar ELEGANZA regelt. Multisafepay is goed beveiligd en uw betaling is hiermee in goede handen. Diverse online betaalmethoden, zoals, iDeal, Giropay, Bancontact/MisterCash, Visa, MasterCard en achteraf betalen, verlopen via MultiSafePay.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij verzenden uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen* na de besteldatum. Na onze zorgvuldige kwaliteitscontrole levert PostNL uw bestelling af op het door u opgegeven afleveradres. Bij een afleveradres buiten Nederland kan de bezorging enkele dagen langer duren.
Zijn er kosten verbonden aan het versturen van mijn bestelling?
Voor het verzenden van uw bestelde artikelen binnen Nederland & België brengen wij geen verzendkosten in rekening, wanneer het bestelde artikel uiteindelijk niet bevalt, kunt u deze terugsturen. de kosten van het retoursturen zijn wel voor rekening van de klant. Deze bedragen ongeveer 6.95 euro.
Betaal ik verzendkosten voor het retourneren van mijn pakket?
Bestellingen worden bij ons kosteloos verzonden, mocht u ontevreden zijn dan kunt u het pakket altijd retourneren of ruilen de kosten hiervan zijn voor de klant. Via PostNL kost een gemiddelde zending zo'n €6,95 hierbij ontvangt u een Track & Trace code (bewaar deze goed). Mocht er iets mis zijn gegaan met uw bestelling waarbij wij een fout hebben gemaakt dan kunt u in aanmerking komen om uw pakket kosteloos terug te sturen. Neem hiervoor contact op.
Kan ik ook afgeprijse artikelen ruilen of retourneren?
Ook op afgeprijsde artikelen zijn onze algemene voorwaarden van toepassing en dus kunt u deze naar ons retour sturen of ruilen. Voor alle pakketen geldt dat de kosten van de retourzending voor de klant zijn.

Staat uw vraag er niet bij?

Uiteraard staan wij u ook graag telefonisch te woord.

Vragen over de schoenen
035 621 4050

Vragen over de herenkleding
030 242 2986

Webshop bestellingen
0346 244 095